- Strona Główna
- Rejestracja
Regulamin portalu CzasNaRozrywkę
- POSTANOWIENIA WSTĘPNE I DEFINICJE
- Serwis internetowy Czasnarozrywke.pl, udostępniany jest Użytkownikom przez firmę SportPortal z siedzibą w Szczecinie i działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Użytkownik: każda osoba, która korzysta z serwisu Czasnarozrywke.pl oraz usług dostępnych w Serwisie Czasnarozrywke.pl
- Rejestracja: działanie polegające na utworzeniu konta przez użytkownika w celu korzystania z serwisu Czasnarozrywke.pl
- Wydarzenie: propozycja wydarzenia sportowego dodana przez funkcję "Stwórz wydarzenie".
- Wiadomość prywatna: wiadomość wysyłana do użytkowników strony, którą można odczytać w moim koncie / wiadomości
- ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU
- Wszelkie działania użytkowników w ramach serwisu Czasnarozrywke.pl a także cel tych działań, muszą być zgodne z obowiązującym prawem.
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za działania podejmowane podczas korzystania z serwisu Czasnarozrywke.pl w tym za treści zamieszczane na portalu.
- Zakazane jest stosowanie wypowiedzi wulgarnych oraz ubliżających innym użytkownikom portalu.
- Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne. W Serwisie dostępne są także Usługi (np.: reklamy) o charakterze odpłatnym.
- REJESTRACJA
- Każda osoba może założyć tylko jedno konto w serwisie Czasnarozrywke.pl
- Nazwa użytkownika to unikatowy identyfikator wybrany przez użytkownika przy rejestracji, który służy do jego identyfikacji w serwisie Czasnarozrywke.pl.
- W celu rejestracji podajemy nazwę użytkownika, e-mail, hasło oraz rok urodzenia.
- W wyniku przeprowadzonej rejestracji użytkownikowi przydzielone jest konto. Informacje na koncie użytkownik może w każdej chwili zmienić.
- Konto daje użytkownikowi możliwość korzystania z następujących funkcji portalu: tworzenie wydarzeń, wysyłanie wiadomości prywatnych, zapamiętywanie wydarzeń, zgłaszanie naruszeń regulaminu serwisu, ustawianie preferencji.
- DODAWANIE WYDARZEŃ
- Wydarzenie stworzone przez użytkownika dostępne jest dla wszystkich korzystających z portalu.
- Tworząc wydarzenie użytkownik umożliwia kontakt do siebie poprzez portal.
- Portal nie bierze odpowiedzialności za treść dodanych przez użytkowników wydarzeń.
- Wszystkie wydarzenia przed publikacją muszą być zaakceptowane przez administratora portalu.
- Administrator może nadać uprawnienia „zaufany użytkownik”. Osoba z takimi uprawnieniami będzie mogła dodawać wydarzenia bez potrzeby akceptacji.
- Treść dodawanych wydarzeń musi być zgodna z przyporządkowaną dyscypliną i kategorią.
- Treść dodanego wydarzenia musi być prawdziwa.
- Dodawane wydarzenia nie mogą zawierać reklam.
- WIADOMOŚCI PRYWATNE
- Zakazuje się wysyłania wiadomości zawierających treści niezgodne z prawem.
- Zakazuje się wysyłania wiadomości zawierających reklamy oraz treści obrażające inne osoby.
- Użytkownicy mogą zgłaszać wiadomości o podejrzanej treści administratorowi strony. Zgłoszona wiadomość będzie widoczna dla administratora.
Rejestracja